Hari 26/27. Saya Hanya Menari dengan Cara Saya Rasa

Ada sesuatu tentang perasaan yang tidak diketahui. Petunjuk rasa tidak selamat. Percikan kegembiraan. Baldi penuh dengan jangkaan.

Begitulah cara kami melintasi jalan yang salah ke arah Noosa.

Pada mulanya ketika kami memutuskan untuk pindah ke Australia untuk musim panas, kami memikirkan Mooloolaba. Idea ini datang dari Chantelle, seorang Mooloolabaian yang saya temui di bilik persalinan wanita di Oahu. Dia mempunyai semangat dan semangat seperti itu dan bercakap dengan sangat gembira tentang bandar asalnya, saya berfikir, "Kita perlu pergi ke sana"

Dan begitu juga. Kami masuk ke Moolooba Surf Club kira-kira sejam selepas kami mengambil sewa kami. Nasib baik saya hanya juruterbang bersama. Otak saya tidak terasa seperti mempelajari satu set kemahiran memandu baru hari ini. Terutama di lembaran hujan yang turun di sisi.

Perasaan bersemangat itu ada di udara. Idea bahawa mungkin ini akan menjadi rumah kita. Kami melawat Surf Club dan membayangkan diri kami di sini setiap pagi untuk memulakan hari kami. Rasanya betul.

Kelab Surfing Mooloolaba

Kami memutuskan untuk menaiki kereta dan memandu lebih jauh ke utara dan menerokai Noosa. Ketika kami memasuki kota kecil yang pelik, kami berdua teringatkan Carmel, California. Kedai dan restoran terletak di pusat bandar. Hmmm. Mungkin Mooloolaba mempunyai persaingan.

Kami menjumpai tempat tepat di pantai untuk merehatkan kepala dan bersiap sedia untuk menjelajah seharian penuh.

6 pagi datang dengan cepat seperti cahaya hari. Saya kagum bahawa pada jam ini, pantai ini penuh dengan perenang, jogging, dan PEMBEDA yang bersemangat.

Bandar ini menjerit KEHIDUPAN.

Oleh kerana saya sendiri burung awal, ini pasti terasa seperti di rumah.

Pemandangan Dari Bilik Kami

Kami memerah lebih banyak hari daripada yang mungkin. Bandar ini sangat mesra pejalan kaki. Berjarak batu dan batu dari kayu memungkinkan untuk melakukan senaman harian yang damai di tengah hutan hujan. Perbezaan hutan dan lautan sungguh menakjubkan. Saya suka idea untuk berjalan di mana-mana.

Mendapatkan Fit Kita Kembali

Kami mengunjungi setiap pejabat harta tanah, setiap "pangsapuri percutian" di pantai, setiap hotel, padang golf, bandar, kawasan sekitarnya, untuk mengetahui apa yang ada pada kami. Periksa. Periksa. Periksa.

Kami menikmati jalan kaki yang indah di pantai ketika matahari terbenam dan berjalan-jalan di Hastings untuk memilih tempat untuk makan malam. Kami ditarik ke Rococo, dengan suara yang keluar dari dalam. Tidak ada apa-apa seperti MUZIK LIVE FABULOUS. Muzik yang menggerakkan jiwa anda. Makan malam kami seperti konsert peribadi. Ya, Noosa telah mengejutkan kami.

Andrea Kirwin

Kami masih mempelajari bahasa "Aussie Speak" dan mengetawakan menu setiap kali makan. Malam ini Gigitan Bug Chili Chili menarik perhatian kita. Saya membayangkan jangkrik yang rangup. Sudah tentu, RB mesti memilikinya. Kami terkejut apabila mereka menjadi lobster mini di kawasan ini. Tambahan lain memang.

Gigitan Bug Chili Chili

Saya memutuskan untuk berjalan-jalan di jalan utama sebelum bersara malam. Rb kembali untuk menikmati cerut yang ditunggu-tunggu. Terdapat tenaga di sini yang terasa baik. Selamat. Selesa. Optimistik.

Dari kejauhan saya mendengar beberapa muzik mengalir keluar dari sebuah kafe. Semasa saya berjalan dia menyanyi berulang kali "Saya hanya menari seperti yang saya rasakan"

Seolah-olah lagu itu ditulis untuk saya pada masa ini. Tarian saya menjadi perjalanan kami. Cara saya rasa, PERCUMA.

Saya meneruskan perjalanan pulang, menyanyikan lagu ini di kepala saya, dan menari di hati.

Saya Hanya Menari dengan Cara Saya Rasa

Kami masih mempunyai banyak bidang lain untuk diterokai. Mungkin kita akan jatuh cinta dengan perhentian kita yang seterusnya. Tidak pasti bagaimana itu mungkin tetapi kita akan lihat.

Saya akan menyiarkan beberapa gambar tempat berbeza yang mungkin kita tinggali. Saya memerlukan suara anda dengan pasti! Tidak ada yang menjerit kepada kami tetapi sebenarnya, ini semua mengenai pantai!

Bersorak untuk Menjadi Lima Puluh, Cergas, Hebat!