Hari 26/27. Saya Cuma Tarian Yang Saya Rasa

Terdapat sesuatu tentang perasaan yang tidak diketahui itu.
Petunjuk yang tidak selamat. Percikan kegembiraan. Baldi yang penuh dengan jangkaan.

Itulah bagaimana kami memandu ke arah yang salah jalan ke arah Noosa.

Pada asalnya ketika kami memutuskan untuk berpindah ke Australia untuk musim panas, kami memikirkan Mooloolaba. Idea ini datang dari Chantelle, seorang Mooloolabaian yang saya temui di bilik ganti wanita di Oahu. Beliau mempunyai tenaga dan semangat dan bercakap dengan sangat gembira tentang kota kediamannya yang saya fikir, "Kita perlu pergi ke sana"

Dan begitu juga kami. Kami menarik ke Moolooba Surf Club kira-kira sejam selepas kami mengambil sewa kami. Untungnya saya hanya co-pilot. Otak saya tidak merasa seperti belajar kemahiran memandu baru hari ini. Terutama dalam kepingan hujan turun ke bawah.

Rasa kemungkinan teruja di udara. Idea bahawa mungkin ini akan menjadi rumah kita. Kami melancarkan Surf Club dan membayangkan diri kami di sini setiap pagi untuk memulakan hari kami. Rasanya betul.

Mooloolaba Surf Club

Kami membuat keputusan untuk melompat di dalam kereta dan memandu lagi ke utara dan meneroka Noosa. Ketika kita menarik ke bandar kecil yang aneh, kita diingatkan tentang Carmel, California. Kedai dan restoran terletak di pusat bandar. Hmmm. Mungkin Mooloolaba mempunyai persaingan.

Kami dapati tempat yang tepat di pantai untuk berehat di kepala kami dan bersedia untuk hari penerokaan penuh.

6 pagi datang dengan cepat seperti cahaya hari. Saya kagum yang sudah pada jam ini, pantai penuh dengan perenang bersemangat, joggers, dan pelawat.

Pekan ini menjerit LIFE.

Oleh kerana saya adalah burung awal saya sendiri, ini pasti terasa seperti di rumah.

Lihat dari bilik kami

Kami memerah lebih banyak hari berbanding mungkin. Pekan ini sangat mesra pejalan kaki. Batu dan batu laluan pejalan kaki membolehkan latihan harian yang damai di tengah-tengah hutan hujan. Berbeza dengan hutan dan lautan yang menakjubkan. Saya suka idea untuk dapat berjalan di mana-mana sahaja.

Mendapatkan Kembali Fit kami

Kami melawat setiap pejabat hartanah, setiap "apartmen percutian" di pantai, setiap hotel, padang golf, bandar, kawasan sekitarnya, untuk mendapatkan apa yang tersedia untuk kami. Semak. Semak. Semak.

Kami menikmati berjalan-jalan indah di pantai pada waktu matahari terbenam dan berjalan-jalan ke Hastings untuk memilih tempat untuk makan malam. Kami ditarik ke Rococo, dengan suara yang datang dari dalam. Tiada apa-apa seperti MUSIC LIVE FABULOUS. Muzik yang menggerakkan jiwa anda. Makan malam kami adalah seperti konsert swasta. Ya, Noosa telah menyinari kami.

Andrea Kirwin

Kami masih belajar bahasa "Aussie Speak" dan mendapatkan ketawa daripada menu setiap kali kami makan. Malam ini cili Chili Chili yang menangkap mata kita. Saya membayangkan jangkrik crunchy. Sudah tentu, RB perlu memilikinya. Kami sangat terkejut apabila mereka menjadi lobster mini tempatan ke kawasan itu. Satu lagi tambah sememangnya.

Cili Chili Chili

Saya membuat keputusan untuk bersiar-siar di jalan utama sebelum bersara untuk malam. Rb kepala kembali menikmati cerut yang lama ditunggu-tunggu. Ada tenaga di sini yang terasa baik. Selamat. Selesa. Optimis.

Dari kejauhan saya mendengar beberapa muzik mencurah keluar sebuah kafe. Semasa saya berjalan dia menyanyi berulang-ulang "Saya hanya menari seperti yang saya rasakan"

Ia seolah-olah lagu itu ditulis untuk saya dalam masa ini. Tarian saya menjadi perjalanan kami. Cara saya rasa, PERCUMA.

Saya terus berjalan pulang, menyanyi lagu ini di kepala saya, dan menari di hatiku.

Saya Cuma Tarian Yang Saya Rasa

Kami masih mempunyai banyak bidang lain untuk diterokai. Mungkin kita akan jatuh cinta lagi dengan berhenti seterusnya. Tidak pasti bagaimana itu mungkin tetapi kita akan lihat.

Saya akan menghantar beberapa gambar tempat berlainan yang mungkin kita hidup. Saya perlukan undi anda pasti! Tiada apa yang menjerit kepada kami tetapi sebenarnya, semuanya tentang pantai!

Cheers menjadi Fifty, Fit, a Fabulous!